وب کدر - آموزش زبان های برنامه نویسی تحت وب

آموزش زبان های برنامه نویسی وب از جمله زبان nodejs و هم چنین زبان های html ، css و جاوااسکریپت برای کاربران مبتدی و حرفه ای!

وب کدر - آموزش زبان های برنامه نویسی تحت وب

آموزش زبان های برنامه نویسی وب از جمله زبان nodejs و هم چنین زبان های html ، css و جاوااسکریپت برای کاربران مبتدی و حرفه ای!

چت-روم-فارسی-موبایل

درود;
به وب کدر خوش اومدین . بهترین سایت ایران برای آموزش زبان های برنامه نویسی وب !! به سوالات شما در اسرع وق پاسخ داده می شود.

طبقه بندی موضوعی

آموزش اتصال به هاست محلی با wamp

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۹ ب.ظ

در این پست قصد آموزش اتصال به هاست محلی که توسط نرم افزار wamp ایجاد می شود را داریم. شما باید ابتدا نرم افزار wamp را بر روی رایانه ی خود نصب نمایید و سپس آن را اجرا کنید.

بعد از اجرا شده نرم افزار wamp آیکن آن در taskbar ویندوز قابل مشاهده است. در صورتی که آیکن برنامه به رنگ سبز بود به این معنی است که نرم افزار بدون هیچ مشکلی کار می کند ولی آیکن های به رنگ زرد و قرمز از بروز خطا خبر می دهند و شما باید ابتدا خطا رفع کنید.

اگر شما به درایوی که wamp را در آن نصب کرده اید مراجعه کنید و سپس به مسیر wamp بروید باید پوشه ای بنام www ببینید. این پوشه پوشه ای است که که هاست محلی مستقیما به آن وصل می شود پس شما باید فایل های خود را در این محل قرار دهید تا بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

حالا فرض کنید که من یک پوشه بنام schoolhelp که در آن یک فایل به نام index.php است را در این مسیر قرار دادم برای اجرای فایل index.php باید آدرس زیر را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید:کاپ ایرانیان

localhost/schoolhelp/index.php

احتمالا باید فهمیده باشید که نحوه ی آدرس دهی چگونه است ابتدای تمامی آدرس ها localhost وجود دارد و پس از آن باید مسیر عادی در پوشه ی www را طی کرد.

نظرات  (۱)

با تشکر از زحمات و مطالب خوب شما

" کشتزار " جامعترین و بروزترین پایگاه اینترنتی آموزشهای کشاورزی و باغبانی در ایران

http://www.keshtzar.com

http://www.keshtzar.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">