وب کدر - آموزش زبان های برنامه نویسی تحت وب

آموزش زبان های برنامه نویسی وب از جمله زبان nodejs و هم چنین زبان های html ، css و جاوااسکریپت برای کاربران مبتدی و حرفه ای!

وب کدر - آموزش زبان های برنامه نویسی تحت وب

آموزش زبان های برنامه نویسی وب از جمله زبان nodejs و هم چنین زبان های html ، css و جاوااسکریپت برای کاربران مبتدی و حرفه ای!

چت-روم-فارسی-موبایل

درود;
به وب کدر خوش اومدین . بهترین سایت ایران برای آموزش زبان های برنامه نویسی وب !! به سوالات شما در اسرع وق پاسخ داده می شود.

طبقه بندی موضوعی

برای شروع کار با php به چه چیز هایی نیاز داریم؟

يكشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۵۲ ب.ظ

php یک زیان برنامه نویسی سمت سرور است که از آن برای ایجاد سایت های اینترنتی استفاده می شود. php یک زبان سمت سرور است و شما برای اینکه بتوانید کد های آن را در محیط کامپیوتر تان اجرا کنید نیاز به نرم افزار هایی دارید که این کد ها را برای شما اجرا کنند.

ما برای اجرا کد های php می توانیم از نرم افزار های متفاوتی استفاده کنیم ولی از نرم افزار های معروف در این زمینه می توان wamp server و xampp استفاده کرد. نحوه ی کار این دو نرم افزار تقریبا مثل هم هست و هر دوی آن ها یک هاست محلی در سیستم شما ایجاد می کنند که بستری است برای ساخت سایت شما.

علاوه بر این نرم افزار ها شما به یک مرورگر نیز نیار دارید که نقش مفسر را در رایانه بازی کند و بتوانید نتیجه ی کد های php را با آن مشاهده کنید.مرورگر ها بصورت پیش فرض بر روی سیستم عامل شما نصب است.

بعد از نصب برنامه های فوق شما آماده هستید که شروع به برنامه نویسی php کنید.

شما برای نوشتن کد های php می توانید از یک نرم افزار editor متن ساده استفاده کنید ولی در این زمینه نرم افزار هایی وجود دارد که کار شما را بسیار آسان تر می کند. مانند نرم افزار php designer و adobe dreamweaver که کار شما را بسیار آسان تر می کنند.

شما در رابطه به این موضوع می توانید این مطالب را مطالعه نمایید:

  1. آموزش اتصال به هاست محلی با wamp server

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">