وب کدر - آموزش زبان های برنامه نویسی تحت وب

آموزش زبان های برنامه نویسی وب از جمله زبان nodejs و هم چنین زبان های html ، css و جاوااسکریپت برای کاربران مبتدی و حرفه ای!

وب کدر - آموزش زبان های برنامه نویسی تحت وب

آموزش زبان های برنامه نویسی وب از جمله زبان nodejs و هم چنین زبان های html ، css و جاوااسکریپت برای کاربران مبتدی و حرفه ای!

چت-روم-فارسی-موبایل

درود;
به وب کدر خوش اومدین . بهترین سایت ایران برای آموزش زبان های برنامه نویسی وب !! به سوالات شما در اسرع وق پاسخ داده می شود.

طبقه بندی موضوعی

آموزش فریم ورک w3.css | مقدمه

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۴ ب.ظ

در این سری قصد آموزش فریم ورک جدید و نوپای w3.css رو داریم. w3.css یک کتابخانه کامل برای استایل دهی و با قابلیت طراحی صفحات رسپانسیو ( واکنشگرا ) هست. در مقایسه با سایر فریم ورک های موجود مثل بوت استرپ این فریم ورک دارای مزایا و معایبی هست که در ادامه به اون اشاره می کنیم.

اگه با برنامه نویسی وب آشنا باشید حتما سایت w3schools.com رو دیدید. در حقیقت این فریم ورک رو این سایت معروف آموزشی ارائه داده . در حقیقت این فریم بر اساس نقاط قوت سایر فریم ورک های موجود به وجود اومده اما بر اساس گفته ی خود طراحان این فریم ورک و تجربیات شخصی خودم با w3.css می تونم این مزایا رو برای شما نام ببرم.

  • از نظر اندازه و حجم کوچکتر از سایر فریم ورک های موجود است. ( این مسئله باعث افزایش سرعت سایت شما میشه و از نظر سئو سایتم بی تاثیر نیست)
  • یاد گرفتن اون آسون تره 
  • w3.css تنها از css استفاده می کند (بر خلاف بوت استرپ که بعضی امکاناتش رو باید با جی کوئری استفاده کنید)
  • از صفخات واکنشگرا پشتیبانی میکند
  • در همه ی مرورگر های مطرح بدون مشکل کار میکنه
  • سرعت بالایی داره
  • در نهایت اینکه من فکر می کنم طراحان w3.css با دیدن سایر فریم ورک ها از اون ها استفاده کردن و چکیده ی این چند تا فریم ورک رو تو فریم ورک خودشون آوردن که اون رو بسیار کاربری کرده.

با مزایای بالا استفاده کردن از w3.css بسیار منطقی به نظر میرسه. و اگه طراح سایت نوپا هستید (نه اینکه این فریم ورک برای مبتدی ها باشه!) یادگرفتن اون خیلی راحت تر از بقیه فریم ورک ها هستش.

تصمیم دارم که این فریم ورک عالی رو بصورت کامل و با جزئیات زیاد بهتون آموزش بدم و از هیچ چیزی دریغ نکنم پس وقت رو تلف نکنید و شروع کنید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">